انتقام اینترنتی كارمند از رئیس
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

چندی پیش یکی از مسؤولان‌ عالیرتبه خوی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که ناشناسی با فرستادن ایمیل اقدام به نشر اکاذیب و توهین به وی کرده است.
قدس: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری یک مرد که با فرستادن ایمیل اقدام به نشر اکاذیب نسبت به یکی از مسؤولان‌ عالیرتبه خوی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ النقی‌پور اظهار کرد: چندی پیش یکی از مسؤولان‌ عالیرتبه خوی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که ناشناسی با فرستادن ایمیل اقدام به نشر اکاذیب و توهین به وی کرده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با جرایم رايانه‌ای پس از دریافت این موضوع و احراز واقعیت‌ آن رسیدگی به این پرونده‌ را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های ایمیل‌های ارسالی مشخص شد که این ایمیل‌ها از یک کافی‌نت در خوی برای این مقام فرستاده شده است.

سرهنگ النقی‌پور با بیان اینکه کارآگاهان مبارزه با جرایم رايانه‌ای با مراجعه به این کافی‌نت سوابق کسانی را که در روزهای فرستادن ایمیل‌ها از سیستم‌های کافی‌نت استفاده کرده بودند را به دست آوردند، افزود: از کسانی که در این روز از سیستم‌های کافی‌نت استفاده کرده بودند لیستی تهیه شد که در بررسی‌ها مشخص شد اسم یکی از کارکنان این مسؤول‌ هم در آن لیست است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع ماموران این مرد را احضار کردند که مظنون در ابتدا منکر چنین اقدامی شد، اما با توجه به مدارک به دست آمده این اتهام را پذیرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی ادامه داد: متهم این پرونده‌ اعتراف کرد که به دلیل خصومت شخصی با رئیسش اقدام به ارسال چنین ایمیل‌هایی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از رسیدگی به این پرونده‌ متهم با یکصد میلیون ریال وثیقه راهی زندان شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 20 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب